پست سابت
دخملونه
اينجا جاي دخمل هاست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تيم بيبر/منطقه ي جاستين بيبر
سايت رسمي سلنا گومز در ايران
دنيت ي لاتين
جايي باحال
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخملونه و آدرس jdb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 2803
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
دخمل

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1398برچسب:, :: 17:25 :: نويسنده : دخمل

سلام بچه ها 02300000

خوش اومدي به دنيا يه دختر ها

من دوست ندارم كسي رو مجبور كنم كه نظر بذاره هر كي خواست عشقي دلو بزنه به دريا و بنظره 

 

 



نظرات شما عزیزان:

reyhane
ساعت13:01---14 مرداد 1393
سلام وب خوبی داری من از قالبت خیلی خوشم اومد فقط اصلا مطلب نداشتی فقط داشتی حرف می زدی مطالبتو زیاد کن قول می دم نظرات زیاد شه راستی منو با اسم دخملونه لینک کن به وبم هم یه سر بزن پشیمون نمیشی منتظرت هستم اومدی حتما تو مسابقه شرکت کن شاید تو برنده بشی اگه نیای ناراحت میشما:-
(( بااااای


سحر
ساعت13:16---1 مرداد 1393
سلام وبت عاااااااااااااااااااااالیه پیش منم بیاخوشحال میشم تونظرسنجی وبم شرکت کنی

Fashionable Lady
ساعت15:54---23 شهريور 1392
سلام دوست من وبت عالیه آفرین وب من تازه ساخته پیش ماهم بیا

عاشق تنها
ساعت18:25---10 فروردين 1391
سلام دوست عزيز وب زيبايي داري خسته نباشي من كه لينكيدمت حالا بيا يه سري و وب منم بزن

hamed
ساعت18:24---10 فروردين 1391
بیا به ما هم سری بزن.وبلاگ خوبی داری خواستی لینکت میکنم امار بازدیدت بره بالا

پونه(مدیر وب دنیای لاتین)
ساعت18:23---10 فروردين 1391
سلام وب خوبی داری!خواستی به منم به سر می خوشحالم

امیر
ساعت18:09---10 فروردين 1391
البته اینم بگما من خودم یه ماهه وبلاگ درست کردم اما همین یه پست تورو هم ندارم

امیر
ساعت18:06---10 فروردين 1391
اینجا که خبری نیست. نظر چی بذاریم پس؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: